Aku selalu mengalami situasi sebegini. Semua perempuan kecuali aku. Dulu mula2 aku tak berapa nak perasan... tapi sejak setahun dua ny... mula terperasan. ataupun ...
Ayat camnie ... kau lain.. tak mcm laki lain pon ... hurrrmm...
should i take that as a compliment ?! ....
Thursday, May 5, 2011
Tuesday, April 19, 2011
No Title
Dah lama rasenya aku tak hupdate blog aku ny. Ini pon sebab aku takde keje kat opis, maka aku pon merajinkan diri menulis. So far, hidup bertambah baik sejak keje gomen ny. Nak kata bertambah kaya tu.. tidak lah.. tapi orang cakap " keje gomen ny ko tak leh kaya tapi selesa tu lepaslah kan ". Alhamdulillah.. Bila dipikir2... dah dekat rasenya aku nak menjadi suami orang. uhuhu... tak sampai 5 bulan lagy. Kejap je kan... Aku tak mintak banyak .. cuma.. aku boleh hidup selesa disamping family aku.. pastu dapat beli umah and melancong every year. ehehehe...
Tahun ny mmg banyak guna duit.. nak kawen.. pastu buat investment.. oh ya! aku dah beli umah... betul2 sebelah umah mak aku... apartment je.. ehehe... tapi bukan untuk duduk but as for investment je... sewa kan kat orang. Insyallah.. tak lama lagy boleh sign S&P. =). Rase seronok dengan kehidupan skarang, asik travel sane sini. Even though its tiring, but that is what i loved to.. yg dulu GG tipu kata keje IBM leh slalu travel. Benci !! After few years baru Tuhan tue bagi aku ape yg aku nakkan.. Alhamdulillah...
Tahun ny mmg banyak guna duit.. nak kawen.. pastu buat investment.. oh ya! aku dah beli umah... betul2 sebelah umah mak aku... apartment je.. ehehe... tapi bukan untuk duduk but as for investment je... sewa kan kat orang. Insyallah.. tak lama lagy boleh sign S&P. =). Rase seronok dengan kehidupan skarang, asik travel sane sini. Even though its tiring, but that is what i loved to.. yg dulu GG tipu kata keje IBM leh slalu travel. Benci !! After few years baru Tuhan tue bagi aku ape yg aku nakkan.. Alhamdulillah...
Tuesday, August 31, 2010
Saturday, May 15, 2010
KPDNKK
Lama dah aku tak hupdate blog aku neh. Sejak jadi gomen servant neh... bitsi betul aku neh.. banyak la pi outstation.. tak pon melawat kawasan. Perghhh... mcm YB la plaks.. huhuhu... Neway, aku feel better now and aku dah buleh adapt dengan gomen environment neh. Even aku mendapat boss yang agak tegas.. but somehow I think I could handle with it. Ofismate pon looks okay. Aku dah masuk Unit Pendaftaran Francais... therefore ade dua senior aku yang same unit ngan aku. Sorang laki... KJ and sorang pompuan... Mimie namenye. Thank God... diorg memang gile and agak sengal mcm aku gak.. heeee... sib baek aku tak masuk unit pembangunan ke.. or penguatkuasaan ke.. mcm buhsan ja. huhuhu... susah nak carik team yang agak giler. Dua orang senior aku neh... banyak betul tips and advise sampai aku pon confuse sama ada diorg betul2 ke or main2... Cissss betul. Tapi aku tau... aku leh ja ngam ngan diorg.. =).
.jpg)
Aku baru ja balik dari Johor for francais expo bersama sorang PT... yang bernama Fared, orang Penang.. Aishh... fared lagy... takde name lain ka selain Fared. Tapi takmo kutuk Fared Che Ani tuh... nanti die takmo jemput aku bile aku mai Kulim nanti.. ahahahaha...=p. Hujung bulan neh... aku kena pi kursus asas PTD kat Kemaman... aish... berjalan lagy... seb baek aku suke jenjalan... Ngeeeeee...
Saturday, March 27, 2010
27 March ... 27 years
Hari nie genap umur aku 27 tahun... pada 27 hb March. Dah dewasa sangat aku nieh.. young adult.... wahhhh... statement tak tahan. Alhamdulillah... banyak impian yang aku hajati dah tercapai. Hadiah terbesar tahun nie... aku dapat masuk PTD. Haizzz.... entah ape la yang best pasai PTD nieh. Tapi dari tahun lepas lagy... hati aku tibe2 berkobar-kobar giler nak pi exam. Preparation takde ape pon... tapi aku lepas. Itu namanya rezeki... teruss... assesment and also.. interview.. Hmmm.. aku puas ati... Do not underestimated me. I've proved to you damn bitch !!! Sudah lupakan pasal orang yang bangang tuh.. aku harap aku dapat lagy beberapa impian yang belum aku gapai lagy... insyallah... setahun dua nie... aku akan berusaha... amin.

Semi-D house... haaaaa... yang penting laman harus luas okeh.. sebab aku suke ade umah yang lamannye luas.
Honda Civic .... aku minat giler kete nieh... mak aku pon dah dok sebut 74 kali dia suke bebenor kete nie... tekanan plak aku mendgr... tapi cara gaya cakap cam nak sponsor down payment jaa.. heeee..Aku nak kawen weh.. and ade 4 orang anak... suwwwiiittttt nye ... ahahha... adeh
Tuesday, March 16, 2010
Finally

Finally, surat yang aku tunggu2 tibe secara rasminye pd 16th Mac 2010. Naik letih dah aku menjawab biler nak dapat PTD... so aku akan start lapor diri kat Putrajaya 0n 3rd April. On that day itself baru lah kemana aku akan di posting akan diketahui. Lepas nie aku akan dub dab dub dab... pasal tatau posting kemana. Adeh... aku redha ja... uhuhuh... Hope for the best ... the journey begins Peh ... =)
Wednesday, March 3, 2010
5.5 pax
Hari nie hari pertama secara rasmi aku pegy bergym. heee... baru ja register 1 mac yg lepas wif my bro. Dekat ja.. belakang umah.. sebelah Eastin Hotel. Dari dulu dah berniat nak pegy berexercise... tapi memandangkan keje yg agak bitsi ditambah dengan bajet seciput... maka aku pendamkan hasrat murni tersebut. Agak menarik... tidak lah sebesar mane tapi dengan equipment yg agak banyak dan lengkap... same cam True Fitness, Celebrity Fitness... cume bezanye... ia tidak lah sebesar itu dan takde sauna pun. Registration fees jua agak berpatutan ... gym tersebut ade promotion which is only RM 444.00 for two years. Semangat berkobar2 nieh sementara tak keje... pi bergym tetiap pagy. Sib baek dekat ja... Momentum Fitness name diberi. Aku harap dalam mase beberapa bulan... kesihatan akan lebih segar dan bertambah baik and paling penting azam... 5.5 pax. Haha.. Pasal ape bukan 6 pax. Ala... 6 pax cam lambat lagy... 5.5 cukup lah... Heeee... Mari bersenam tuk kesihatan.




Subscribe to:
Posts (Atom)
