Thursday, November 13, 2008

Am I wrong

Ari nie keje aku tak focus... aku rase kecik hati. Start biler time break si Nurul tanye.. aku tak join ker budak2 laki pi Labuan. Aku terus rase sentap. Takde sesape ajak aku pun. Aku pun tak dengar ape2 citer. It is for bachelor trip.

"Nape takde orang ajak aku pun?"

Rase was2 ader.. rase kecik ati pon ader. Untuk sedap kan ati.. lepas break aku tanye epul.

"korang pi Labuan ek epul?"

"A'ah"

"tak ajak pun?"

"ko nak ikut ker? Nak gy sempat lagy. Luper dowh. Tanye bob"

"Hmm... takpe lah"

"Ah.. merajuk !"

"Eh tak ler"

"Ramai gi nie... bebudak lelaki sume gi"

... SILENT...

Aper korang rase... Kecik ati tak... semua ajak... kecuali AKU. Yang berape kerat ajer budak laki US nie. Aku tau lah... tak join sangat budak laki gy break. Aku tak pandai citer pasai bola sepak. Tak minat pon bola sepak. Tapi pandai dalam segala hal budak laki. Tapi at least ajak lah aku... even tak mo aku join pun. Epul pun tak ajak aku.. boleh cakap luper. Aku selalu ingat dier kalau ape2 hal.. remind dier kalau aper2 hal. Sedih la... kecik ati aku even aku cakap kat Ipah .. kejap jer.. tapi sbnarnyer aku kecik ati sangat. Tah lah.. tak mo aku join kut. Takpe lah...

2 comments:

Dorapah said...

Peh .. jgn la sedih..
nanti kita g bandung ngan sabah k..

maz said...

jom..jom....wahaha.sedih gak aku dgr cite ko ni..sentap sentap..huhu