Tuesday, April 19, 2011

No Title

Dah lama rasenya aku tak hupdate blog aku ny. Ini pon sebab aku takde keje kat opis, maka aku pon merajinkan diri menulis. So far, hidup bertambah baik sejak keje gomen ny. Nak kata bertambah kaya tu.. tidak lah.. tapi orang cakap " keje gomen ny ko tak leh kaya tapi selesa tu lepaslah kan ". Alhamdulillah.. Bila dipikir2... dah dekat rasenya aku nak menjadi suami orang. uhuhu... tak sampai 5 bulan lagy. Kejap je kan... Aku tak mintak banyak .. cuma.. aku boleh hidup selesa disamping family aku.. pastu dapat beli umah and melancong every year. ehehehe...

Tahun ny mmg banyak guna duit.. nak kawen.. pastu buat investment.. oh ya! aku dah beli umah... betul2 sebelah umah mak aku... apartment je.. ehehe... tapi bukan untuk duduk but as for investment je... sewa kan kat orang. Insyallah.. tak lama lagy boleh sign S&P. =). Rase seronok dengan kehidupan skarang, asik travel sane sini. Even though its tiring, but that is what i loved to.. yg dulu GG tipu kata keje IBM leh slalu travel. Benci !! After few years baru Tuhan tue bagi aku ape yg aku nakkan.. Alhamdulillah...

No comments: