Monday, September 22, 2008

Sesi karaoke


Biler nak gy karaoke Peh?

Itu lah ayat yang aku asyik dengar semenjak dua menjak nie. Mula2 Ipah.. pastu si Eza.. Ainin lak... latest si Zue. Pastu ulang2 sampai aku rase nak penampo jer siape yang tanye. Sabau ler. Korang kan very the busy.. bile la pulak nak gy. Tapi yang best aku dah gy ngan rakan seperjuangan aku (entah ape yang kami juangkan) dua kali. First gy kat Ampang. Mahal la gak. Tapi sebab gatai nak cube gak.. n baru dapat gaji... pegy gak. Ouhhh... sejam jer dowh. Baper lagu jer dapat nyanyi. Tak sempat nak dengau truely my projection of voice (Ini aku slalu dengau.. tapi taktau mane aku dapat... haha). Best jugak eh... aku pegy berdua ajer ngan kawan aku.. so tak la brape segan kan nak testing. Kali kedua aku gy ngan rakan seperjuangan yang sama ditambah rakan seperjuangan yang kedua, Lela. Tapi pi kat KTV Sg Wang. Wahhh... sangat berpatutan harge. Ader siap lunch buffet lagy. Brape belas tah aku bayor ari tuh.. Nyanyi sampai 3 jam. Uissh... habis semua lagu favourite aku dah dialunkan. Sangat menarik. Rase la cam perform ala ala secretary week. Muahahaha. Yang best mase nak balik... baru aku perasan ari Senin paling murah.. RM 9 jer.. itu termasuk lunch buffet tau. Ko boleh nyanyi dari kul 11 pagy sampai 3 petang. Ah melalak la... 4 jam tue. Tapi Lela memang tak buleh jady rakan duet aku. Habis lagu tue. Entah aper2 tak sincronize suare kami. Very the fail. Aku dah set dah ngan rakan seperjuangan aku tue bahawasanya setiap bulan ... ada lah ari Isnin kami akan pegy menziarahi pusat karaoke itu. Ahahaha. Nasib baik aku keje malam. Takkan gatai nak amik cuti lak. KuiKuiKui. Sangat berpatutan. Tapi biler aku dah start makan2.. ah ilang terus stamina nak nyanyi. Camne tue? Kena nyanyi dulu arr... baru makan. Sengal. Conclusionnye.. aku dah tau lagu ape yang bersesuaian ngan suare aku. Rakan seperjuangan aku tue sibuk suh nyanyi lagu Abg Nuar. Memang la cam ala2 sedap jer aku nyanyi time first verse. Tapi biler time high pitch.. jady lah sangat tak menarik. Haha. Bengong tul. Ipah cakap aku ala2 akan nyanyi lagu Oldies. Haha. Betui la tuh. Kat saner variety choices of songs. Tapi aku nie kan versatile... semua lagu pon buleh ler. :P. Tunggu ah... lepas raye buleh la pegy beramai2. Korang tak nyanyi siap! Nie ader ker nak suruh aku jer nyanyi. Kalau aku dapat bayaran takpe lah gak. Ahahaha. Lets us karaoke.....

1 comment:

wildthornberry said...

wah ade perubahan... maju lah chantekk blog ko!