Monday, February 9, 2009

kahwin...

Kahwin... Apakah maksud berkahwin???

Sibuk jek ader sesetengah orang tanye aku biler nak kahwin? Ishhh... nenanti lah. Mak aku pon x sibuk k. Aku ny bukan cam sesetengah orang yang sibuk nak kahwin awal... kunun2 nyer alasan tak mau melakukan dosa2. Theeee.... sape yang suruh korang buat dosa? Baik la kunun... blahh... Statement sampah ! (p/s: No explaination for this ok guys. :P). I have my own vision... ader satu jek lagy lom tercapai... kalau dah dapat insyallah... doa2 kan lah. Aku tak nak lah... keluarga yang bakal dibina (statement !!!... haha) hidup tak sempurna. I want my future wife... future kids gets better life. Bukan sekarang tak elok... Skrang pun bersyukur gak... just to make it more better. Aimed aku nak menutup dulu mulut2 durjana yang asyik nak mengattack hidup aku and family. I want to show how good I am... how good my mum raised me. Masih terngiang2 ayat2 yang keluar dari mulut2 mereka si jahanam... Insyallah... U guys will see the best of the best coming...

1 comment:

dust said...

kawin la peh..kawin la.kawin xleh berjaya ke..huahuahua