Monday, October 12, 2009

Hidup Ini

I keep on wondering... aku sangat tidak happy lately. Banyak betul masalah yang melanda. Aku tatau sama ada aku mampu or tak mengharungi badai2 yang melanda dan menghentam hidup aku. Yang pertama-tama aku sangat tidak suke keja aku skrang. Aku perlu sangat keje baru. Desperately. Dah la hari2 balik lambat. Aku tatau camne nak concentrate dengan study aku neh. Cane nak study kalau ari2 balik ja.. penat ... pastu tido. Setiap jam aku asik terpikir nak quit tapi bile pikir financial aku yang sangat menggile nieh... aku pendam ja perasaan. Health aku nie pon entah ape kena tah... aku pon tatau. Rase cam seram sejuk ja.. rase nak pitam ade. Haizzz... aku nie.. ape la nak jadik. Bisnes aku pon skrang... hmmm... banyak tul masalah. Air mata aku nieh dah kering dahh... tak mampu lagy mengalir. Tapi aku banyak belajar dari kesilapan2 yang aku buat... aku dah buat yang terbaek buat diri aku dan jugak family. Cume aku takut... aku tak mampu nak bertahan lagy ...

3 comments:

FATENEDAN said...

peh,ko kan idola aku kalo dlm bab sabo menyabo ni..kalo ko tak kuat camne aku pon nk kuat?

jgn ah pth semangat..kalo rasa xleh nk carry out keje skang ni, kurang2 ko de bisnes..may b this is the time ko patut fokus on bisnes ko n majukn nye lagi..

kamon bebeh..u can do it..

Pehchai said...

Thanks dak tin..

yeap... im thinkin too... nantilah aku pikir2 kan sedalamnye... aku cube bertahan ...

blixn said...

peh..betenang peh..

just do it - Nike
never stop thinking - infineon
now everyone can fly - air asia