Saturday, December 12, 2009

Non - Ibmerz

Hi Uoolss

Lama betul tak mengupdate blog neh. Nie pon aku update kat umah si Jenarth. Dia dah membuta... sian die tak tido lg.. huhu... Jap lg mau pi jumpe Tun M. Ade dinner bersama kat Pan Pacific. Klass uoolss !!! Aku pegy pon sebab lecturer suh pi semata takmo presentation... dapat la 10%. Tapi kena byr 100 hengget. aiseh.. pi jelar..

Aku dah pon resign dr IBM yang setelah 2.5 years aku berada bersama. Tepat 1hb December 2009, aku bagy surat. Aku agak malas sbnrnye mau bekerja. Black n white from gomen pon lom dpt lg.. tapi hati aku mengatakan.. Peh, u have to resign. Insyallah, rezeki tu tak kemana. If dpt gomen... alhamdullilah. If takde rezeki aku, akan aku usaha cari lain.

Hati aku terdetik nak pi menjenguk utara bulan depan. Hmmm... after exam perhaps. Nak rase bermalas2an sambil menjenguk dua sahabat yang sentiasa dalam hati aku. Wahhh ... gitu... Sorang di Kedah... sorang di Penang. Hikhikhik ...*u guys noe who u are. =). Aku rendu ahh korang .. apsai lar dok jauh bebenor. Klu dak aku harus dah seret kemana saje aku pi. Kire cam soul mate gitu. Haaaaa... soul mate la sangat. Tapi nak pi jugak ke utara noh. Tggu adik ok. Adik ka ? hahaha...

*p/s: Mat Kedah .. bwk pi Pedu okay... *imagine tasik2 cam dalam smallville. =P

No comments: