Friday, January 29, 2010

sahabat nun jauh disana ...

Entry nie mmg ditujukan pada kamu sahabat ...

Aku tau kamu sedang berada dalam keadaan yg beremosi ... tidak stabil ... yer aku paham ... kamu secara "dipaksa" menerima keputusan atas ketidak-relaan kamu. Kamu berbohong dengan aku kan ... mengatakan semuanye dalam keadaan baik2 sahaja. Dari getar suara ... dari gaya kamu ... aku sangat pasti. Aku slalu berharap aku buleh menjadi sahabat yang baik kepada kamu yang boleh berkongsi suka dan duka. Aku mungkin tidak sebagus mane tapi kamu pon tahu aku mengambil berat hal kamu. Jika tidak, mane mungkin aku datang dr jauh semata mahu melihat keadaanmu dari mata kepala aku sndiri. Mungkin kita baru saje kenal... few months.. yes... tapi masa bukan penentu segala. Anggap saje segala keputusan yang diterima ... adalah tuk kebaikan kamu sndiri. Jangan risau ... aku slalu ade aje untuk kamu berkongsi. Remember ... we will be in the same line later. =P. Aku tidak memaksa kamu untuk mempercayai aku. Sekiranye tidak pada hari ini, mungkin esok ... lusa ... atau hari berikutnye ... sebagai sahabat aku sentiasa ade untuk kamu...







3 comments:

FATENEDAN said...

payed kene kawen paksa ke??


alaaaaaaaaa..habis ah peluang aku..

T_T

Pehchai said...

ahahahaha... ade ke tulis die kena kawin paksa...

klu die kena paksa pon ibarat kena kawen ngan ko.. eh ade kena mengena ke. aahahhaa.. lantak !!!

Anonymous said...

hmm takde pun cik putih..hahahaha....mata aku salah aim!

-fka cik kiah-