Saturday, March 27, 2010

27 March ... 27 years

Hari nie genap umur aku 27 tahun... pada 27 hb March. Dah dewasa sangat aku nieh.. young adult.... wahhhh... statement tak tahan. Alhamdulillah... banyak impian yang aku hajati dah tercapai. Hadiah terbesar tahun nie... aku dapat masuk PTD. Haizzz.... entah ape la yang best pasai PTD nieh. Tapi dari tahun lepas lagy... hati aku tibe2 berkobar-kobar giler nak pi exam. Preparation takde ape pon... tapi aku lepas. Itu namanya rezeki... teruss... assesment and also.. interview.. Hmmm.. aku puas ati... Do not underestimated me. I've proved to you damn bitch !!! Sudah lupakan pasal orang yang bangang tuh.. aku harap aku dapat lagy beberapa impian yang belum aku gapai lagy... insyallah... setahun dua nie... aku akan berusaha... amin.





Semi-D house... haaaaa... yang penting laman harus luas okeh.. sebab aku suke ade umah yang lamannye luas.

Honda Civic .... aku minat giler kete nieh... mak aku pon dah dok sebut 74 kali dia suke bebenor kete nie... tekanan plak aku mendgr... tapi cara gaya cakap cam nak sponsor down payment jaa.. heeee..



Aku nak kawen weh.. and ade 4 orang anak... suwwwiiittttt nye ... ahahha... adeh

3 comments:

FATENEDAN said...

4 jek??

ahahahahaha..gile ah..

aku yg no 1 tu sgt2 mau..no 2 tu syukur yg ada skang ni dlu n no 3 tu tggu u msk minang ai..
AHAHAHAHAHA..

maz said...

berebut peh ngan paten..woi tennnn...peh nak kawen ngan ai la...yuh jgn sebok...dia dah kata nak anak mcm anak sedara ai...jd dgn ai la harus dia kawen...takkan ngan mak ai plak..huhuhu

Dorapah said...

peh .. aku dah jumpa umah tuh.. hehehe.. mari kita beli sesama..