Saturday, May 15, 2010

KPDNKK

Lama dah aku tak hupdate blog aku neh. Sejak jadi gomen servant neh... bitsi betul aku neh.. banyak la pi outstation.. tak pon melawat kawasan. Perghhh... mcm YB la plaks.. huhuhu... Neway, aku feel better now and aku dah buleh adapt dengan gomen environment neh. Even aku mendapat boss yang agak tegas.. but somehow I think I could handle with it. Ofismate pon looks okay. Aku dah masuk Unit Pendaftaran Francais... therefore ade dua senior aku yang same unit ngan aku. Sorang laki... KJ and sorang pompuan... Mimie namenye. Thank God... diorg memang gile and agak sengal mcm aku gak.. heeee... sib baek aku tak masuk unit pembangunan ke.. or penguatkuasaan ke.. mcm buhsan ja. huhuhu... susah nak carik team yang agak giler. Dua orang senior aku neh... banyak betul tips and advise sampai aku pon confuse sama ada diorg betul2 ke or main2... Cissss betul. Tapi aku tau... aku leh ja ngam ngan diorg.. =).


Aku baru ja balik dari Johor for francais expo bersama sorang PT... yang bernama Fared, orang Penang.. Aishh... fared lagy... takde name lain ka selain Fared. Tapi takmo kutuk Fared Che Ani tuh... nanti die takmo jemput aku bile aku mai Kulim nanti.. ahahahaha...=p. Hujung bulan neh... aku kena pi kursus asas PTD kat Kemaman... aish... berjalan lagy... seb baek aku suke jenjalan... Ngeeeeee...

No comments: