Tuesday, July 3, 2012

Rezeki akan datang tanpa disangka ..

.. alhamdulillah.. itu je mampu aku lafazkan. bermacam-macam pancaroba dan cercaan terpaksa ditempuhi untuk aku mendapat rezeki yang diturunkan oleh Yang Maha Esa, Aku rs lebih tenang sekarang dan rasa sejuk je hati. Aku dapat family yg begitu memahami dan sentiasa memberikan sokongan. Aku cuma kasihan kan mereka yang cuba menegakkan benang yang basah, masih tak memahami apa yg cuba Tuhan tunjukkan. Allah dah turunkan bala dan musibah masih lagi mendabik dada. Takpe lah, mungkin mereka tak mahu membuangkan ego mereka, mungkin 100 tahun lagi? siapa tahu.. moga dipanjangkan umur untuk menyaksikannya :-). Terima Kasih Ya Allah~kerena memberikan aku kesihatan yang baik dan rezeki yang murah. Sungguh~ aku tak sangka begitu murahnya rezeki aku sejak kebelakangan ini. Semuanya dipermudahkan.. Alhamdulillah ..

p.s. : dah pulang dari Medan. seronokkk ;-)



No comments: