Monday, April 20, 2009

aku yang jammed

Insiden berlaku ketika sedang menonton telenovela melayu pada petang yang hening. Masa tue babak menunjukkan isteri yang ternampak hubungan suami dia dengan anak ikan nya. Mak aku tibe2 bertanya soalan.

Mak : Eh... ader ek hubungan lelaki dengan lelaki?
Peh : *jammed. er... adalah mak. Same jek camne lelaki dengan pompuan. Cuma yang nie sesame jenis jer.
Mak : Oh yeker.. mak taktau pon benda camnie ader. Jadi pompuan ngan pompuan pon ade la gak kan
Peh : A'ah... ade lar.

silent

.
.
.
.
.
.
.

Mak : Tapi macam mane diorang buat seks? Boleh ker?
Peh : *jammed sekali lagy. err... boleh lah mak. Kan dah cakap same jek. Macam nie mak.... bla bla bla... Damn.. aku terpaksa mengexplain.

Boleh?? Aku cakap pasai benda ny ngan mak aku? Arggh.. jammed lagy.

6 comments:

FATENEDAN said...

lenkali soh mak ko kol aku..mai aku explain..aku siap ajar mak ko terms gay..mau?ahahhaha..

pe la peh..tu pn bleh jammed..k la tu mak ko nk tau..

maz said...

eh..but faten.,...dont u think there is another person who could explain well rather than peh..?think..think..think..think harder...muahahaha..

Pehchai said...

Ooppsss... isu sensitif ny.. aku tau aku tau. :P

FATENEDAN said...

AHHAHAHAHHAHAH..

harus ah aku tau..tp cam..cam..cam..ehehhehe..minum air teguk sindri sudah...huhuhu..

maz said...

ooooppppssss....identiti dirahsiakan...ekekeke..:P

maz said...

ingat ko nak cite pasal aeroplane peh....ekekeke...