Tuesday, April 7, 2009

sape yang sengal ?

conversation dengan seorang sahabat ku yang berpeha gebus. *bukan aku yang cakap ok !!

Peh : weh... friday cuti ker?
Sahabat : mana la aku tau US cuti ke tak... UK cuti aku tau la... huhuhu
Peh : aler... :'(
Sahabat : huhu... US tak cuti ke?
Peh : erk.. bukankah itu soalan aku tadi? Aku tanye ko... ko tanye aku balik. adeh.
Sahabat : waahahaha... sebab aku tatau la labu.
Peh : adeh.. aku mendapat rakan2 yang sengal. Ditanya soalan... soalan tu ditanya kembali.
Sahabat : Sudahnye aku tatau. macam mana nak bagi jawapan !

Arghhh... sape yang sengal ? Adeh bertambah sengal aku mendapat rakan2 yang sengal.

2 comments:

maz said...

peh...sape sahabat ko yg sengal tu.?ala...ko pon sama 2x5 sengal kan..?mungkin sahabat ko tu tak bekerja di waktu US, lantas mestila die tatau US cuti ke tak ari jumaat, yg dia tau, UK cuti jumaat...errr...mana aku tau sume info ni erk?wakakakaka

Pehchai said...

wakakakaka... statement ko cam sampah. sudah sudah. Memang dasar sengal .