Tuesday, April 7, 2009

... fikiran sejenak ...

Aku slalu membandingkan kehidupan ku dengan kehidupan orang2 yang berada disekeliling ku. Biase lah... ada part yang aku lebih baik dan ade part yang mereka lebih baik. Aku selalu berfikir apa yang aku mahukan dalam hidup ini. Tak cukup kah apa yang aku ade skrang ? Yerpp... aku bersyukur dengan apa yang aku ader skrang. Alhamdulillah... walaupon tak segah yang diharapkan tapi the way is getting closer. Aku mempunyai family yang lengkap dan sempurna.. even tunggak family ku telah meninggalkan kami hampir 15 tahun dulu. Mak yang sangat memahami kerenah anak2 especially masalah kewangan. Adeh.. boros betul aku ny. Biase lah mak akan bising2 kan.. tapi end of the day, dia akan datang kembali bertanya..

Mak : Ko nie boros sangat. Belanja la patut2 skit.
Peh : Aler... gaji pon bukan sepuloh ribu. Banyak nak membayornyer.
Mak : Ha... dah tau gaji secoet. Belanja la secoet gak. Belanja cam gaji orang sepuloh ribu. Baper ko nak ?
Peh : Hehe... mak kan ader. *wink*wink*

Begitu jugak adik. Even cam slalu bergaduh benda yang tak berkaitan... tapi we are close. Just that's the way we express our feeling. Its like.. i know what u do n u know what I do... apa2 hal pandai2 la pikir sndiri. The most common thing we have is... suke belanja dulu duit pastu baru pikir cukup ker tidak. Adehh.. mane nak saving camnie. Oh yaa... ader lagy sorang adik menjelma dalam hidup family aku. * adik ker? tettt... But he is a nice and adorable lar... :p

Sambung lagy... suri hidup aku pulak... hmmmm... Orang nya baik.. aku rase cukup segalanya.. takde aper yang kurang. Cuma... maybe aku nie yang tak baik kut... hmmm.. entah lah. sorry...

Sahabatku... semua sahabat2 rapatku yang selalu melayan cerita bodoh aku... mendengar masalah aku... memberi pendapat mereka... membantu selesaikan kekusutan aku... bergaduh dengan aku... melakukan kerja2 syaitonnn dengan aku... u guys know who u are.. thanks 4everythg... aku sayang korang...

Tapi... aku rase kosong... kehilangan... and I am still wondering what it is... Sighhh...

4 comments:

Anonymous said...

sebab aku takde kot??

Pehchai said...

Yer... sebab ko takde. :P

FATENEDAN said...

tamak!

ahhahaha..sgt koman kn?dh ada betis mau peha..(sbb tu nama ko peh a)..ahahah..dan dh ada peha mau punggkok pulak..dh ada punggkok mau pulak dada,sipa demand mau yg ber payu..wahahahaha..

bkn ko sorg je peh..cuma kita2 ni xpandai nk kenal2 dgn 'en.syukur'..apa kata kasik aku luku ko skit kasik ko sedar?meh2..

aku yg ensem said...

haaaa. aku tau sapa takde..huhuhu