Monday, August 24, 2009

Mak Peah punya

Conversation berlaku ketika di kedai makan ... satu hari di malam dinihari ...

Kawan : Weh ... mane ko pi smalam? Aku call tak berangkat. Ko bertenet ek.
Peh : Haissshhh ... mane pulak. Pose2 nie.. giler ape ko. Aku gy terawih ah.
Kawan : Haaaaaaa.... maknenyer sblom pose ko bertenet la kan. Hah !!! Kantoi !!
Peh : eeeeeiiiyhhh... manenyer. Cilako la ko nieh.. suke nak mengena kan aku.

silent mode ...

Kawan : weh ... smalam aku pi pekena vagina mini.
Peh : *terkesima. Ko bior betul. Giler per ko nie. Pose2 nieh.
Kawan : Haisshhh... malam la weih. Sape suh pi sensiang.
Peh : eiyhhh... sape punyer weh.
Kawan : Mak Peah punye.
Peh : *terkedu. Haaaa... ape jadahnye Mak Peah pulak nie. Mak Peah mane pulak nieh.
Kawan : Mak Peah depan flat aku tuh.
Peh : Eyh... yang aku nampak depan flat ko tuh... Mak Peah nyer gerai. Yang niage kerang bakar tue.
Kawan : Haaa... itu lah dier. Kitorang panggei vagina mini. Same kan ? Kan... kan... kan ??
Peh : Bodoohh la korang nieh !!!

2 comments:

Anonymous said...

tak paham

maz said...

kakakakak....aku br terangkan kpd fatin mengenai persamaan kerang dan vagina...tidak la br sgt, 1 month ago kot..kalau cite kat ipah ni lg cnfirm tak paham ni..muekekekek