Saturday, August 8, 2009

Mentee

... Oh yaaa ... aku tibe2 mahu menwar2kan aku telah mendapat dua mentee baru di ofis. Sorang pompuan melayu ... sorang pompuan india. Yang pompuan melayu okay larr ... takde masalah negara dengan dia. Nak mengajor pon tak payah. Senang keje aku haaa. Yang payah nye yang sekor lagy tu. Astaga ... nak menengok dia pon aku rase baik aku terjun dari tingkat 12 dan tersangkut di tingkat 5 lalu aku merangkak menaiki tangga kembali ke tingkat 12. Lalu aku terjun balik dari Tingkat 12 dan tersangkut lagy di tingkat 5 dan aku naik tangga balik ke tingkat 12. Weehhh ... aku sanggup weh. Adoyaii ... dengan make-up dia yang very the over. Plus bulu mata melentik dia. Perghhh ... kalah okay draq queen kat LQ. Ehh... caner aku tau. Errkk... off topic japs. :P.

... Sudah lah make-up nyer yang over ... ditambah pulak dengan kesengalannye. Aku ingat mentee aku yang dulu ... if korang dah terlupa ... Meimoon. Ingat yang itu paling sengal. Yang baru nie lagy sengal. Okay sebelom terlupa bebudak nie panggei dier Megathron ... ade panggei Megasales ... tapi kami telah mencapai kata sepakat ... panggei Momok. Eh suke2 je kan. Aku kan memang tak suke nak ngajor benda same lebih 3 kali. Lebih jer 3 kali ... aku dah nak naik hangin. Nie aku mmg naik hangin. Soalan yang same ditanye berulang kali ... pastu dalam mase sejam lak tuh. Adoyaii ... sudahnye lepas mentoring ... aku duduk 2 ari jek sebelah momok ... sebab aku malas mau mendengar soklan2 same berulang kali ... refer to your notes please ...

1 comment:

dust said...

ekekekekkeekekekeke...
seb baik ko tak blogkan aku ms aku tny ko ms us shift kan..hahaha
tp aku tau ko rindu kehadiran ku di sana..lalalala..