Tuesday, July 7, 2009

alhamdulillah

Hari nie baru aku rase syukur sangat2. Apa yang selalu aku hajat ... selalu aku inginkan ... menjelma dalam bulan Julai 2009. Banyak benda2 yang aku usahakan ... aku kerjakan ... nampak hasil bulan nie. Aku rase berbaloi sangat dengan tido yang 2...3 jam jer sehari ... letih bagai nak giler ... bertengkar ngan Ros disebabkn kesibukan aku yang teramat ... kesihatan aku yang kejap ok kejap tak ... bertekak ngan family disebabkn kedegilan aku ... kurangnya masa bersama sahabat2 baik ... Insyallah ... akan kembali pulih jua bulan nie. Banyak lah benda2 best berlaku bulan nie. Aku rase excited sangat. Tak tahu mcm mane aku nak cakap. Rezeki aku bertambah murah lately. Terima Kasih Tuhan.


..... satu je harapan aku ... make my mum proud of me and keep shut those big mouth ... I WILL ... dengan izin-NYA .....

p/s : Kamu ... doakan aku yaa ... ;-)

2 comments:

dust said...

aminn...

dpt pe weih..hah hah?

Pehchai said...

soon aku bagitau kay ? :-D