Sunday, July 12, 2009

Go Go Genting

Esok aku akan berangkat ke Genting untuk training motivasi katanya. Hurrmm... aku memang malas nak keje. So aku accept jelar DKK tanya if aku nak pegi ke tak. Mula2 aku harus pergy bersama Farhana. Tapi management bgtau hanya couple boleh pegi sebab dok satu bilik. So... DKK cakap Say yang akan pegi. Masalahnya aku ngan mamat nie couple ke? sengal.. takpe ah aku anggap maksudnyer... kena sesame jantina untuk bersama dalam satu bilik. Boleh diterima ayat itu. SAY dah inform kat aku awal2 suh bawak PS 2. sebab malam cam takde nak buat ape. Takkan aku nak ngadap muka dia lagi kut. Dah ler hari2 kat ofis aku nengok dia. Uhh nasib baik benda alah tu tak berapa nak besar. Aku rase buleh la angkut. Email dari DKK bagitau ... ade internet connection kat sane. Takde la directly cakap suh bawak TP dan mengonline kan diri. Tapi aku tau itu makud dier sbnarnye. Cehh... aku akan bawak TP tapi untuk mengupdate FB. Huahuahuahua. Okeh aku akan bermalas-malasan di Genting jek. Yeaayyy...

3 comments:

Misz Dewi said...

ntah peh kan..
per la dkk nh..
tgk muka say watpe..
besh lagi tgk muka aku ari2 kan...
tenang je mata ko memandang..
ye dok...
hik hik..

Pehchai said...

... hahahahaha ....

entah ... tapi takpe la... rela aku hadap muka say dari muka DKK kan ...

... haaaaaaaaa ... blog ko private. jahanam ... cepat bagi aku access !!!

Misz Dewi said...

Peh.. ngeee...
alaaaaaa.. ermm...
bye~ hee..