Tuesday, August 19, 2008

Senangnya melafazkan kata kata

Aku rase tak best sangat2 ari nie. Entah tak tau kenape. Patutnye dah excited nak pi Bandung. Nie aku dok sakit hati ngan semua orang. Kawan aku lah.. Awek aku lah... Family aku lah. Naper semua orang yang aku sayang suka sangat menyakitkan hati aku. Padahal memang diorang tahu sesangat2 nyer aper yang aku suke dan apa yang tak. Yang tak suke.. diulang ulang macam nak buat aku temper n naik darah. Senang ajer cakap... I understand u very well. Helloooooo... If u do understand me wat the hell are u trying to do now ??? Trying to piss me off ??? Is that the way u guys shows ur caring ??? Ur loves ??? Aku takder specific ape sebab aku bengang. But please dont dont dont ever give me shits. Entah lah aku lebih suka rasenyer tinggal kat mane2. Pindah mane2 ker... leave everyone that I love. Memang aku nie susah sangat nak tinggalkan orang2 yang aku sayang sebab aku nie orang yang caring sebenarnyer... senang get hurt... senang sayang. Itu memang aku dan aku tak boleh nak ubah walau macam mane sekalipun. Tapi... orang tak appreciate. Kadang2 kan aku slalu terpikir macam mane kalau aku dah takde kat dunia nie... Orang akan rase tak? Ker tak kisah ? Ape yang aku buat semua tak kena. Orang mane tau aku susah hati. Aku penat ker. Aku ader duit ker. Yang orang tau MOHD FAIZAL ABDUL GHANI... have a perfect life. No problem... dont have any shits that they are going through. Senang cakap coz u guys not in my shoes. Tak alami aper perasaan aku. Aper aku impikan. Ape aku nak. Dah second blog aku menaip ari nie. Entah aku rase tak best sangat. Kalau orang2 yang aku sayang pun tak paham aku. I cant say anything....

No comments: