Thursday, August 21, 2008

Waiting...

Smalam aku cakap balik ngan Ima aper yang aku pikirkan bout master aku nie. Aku cakap yang masalahnye skrang adalah bile aku pi kat europe shift. Caner nak pi class petang. Lepas aku discuss n bgtau wat am I thinking. Aku cakap aku memang nak amik MBA... class weekdays lah. Sebab aku cakap takkan aku akan duduk kat US shift nie sampai 4 or 5 tahun lagi. Paling lamer pon setahun lagi. So... takkan aku nak bazirkan mase lagy. Dia pn setuju. Lagypun mase aku gy open day UM tue... Dekan School of Business tue ader bgtau, UM is very flexibel. Diorg pun paham kalau tak dapat datang class sebab keje. Diorg akan cuba ganti kan or at least bagy sumething untuk student yang tak datang boleh catch up. Lagipun just 2 minggu ajer dalam sebulan aku kat europe shift. Kalau susah2 sangat... aku amik jela half day leave biler ader class kan. Takpe lah... sacrifice sikit just for my own future kan. Untuk orang aku boleh buat... takkan untuk diri sndiri tak boleh. So, aku tengah tunggu mamat poyo tue punyer answer jer. Dier tuh memang gatai kejap nak buat MBA, kejap nak MM. Tampo jugak kang. Alhamdulillah... Tuhan dah tunjuk untuk aku permudahkan jalan. Aku bukan nak buat aper pun... nak amik master ajer. Bebudak Ibmerz pun ader yang dah separuh jalan buat. Si epul... lagi la.. dah nak abis kut tahun depan. Cissss... jealous aku.
Ima nak cakap ngan Liza ari nie balik. She also thinks should be no problem if it doesn't affect my work. Malam tadi lak kul 3 lebih... aku terperasan Big boss Liza online kat ST. Available lak tue... aku cam nak ker tak aku st dier nie. Takut aku... tak penah2 berST ngan big boss. Nasib dier reply lak. Aku pun menerangkan semuanyer and dier pun bgtau what she thinks. Tak sangka aku... ingatkan big boss aku nie kejam sangat. Ruperyer ader gak baiknyer dier nie and maybe dier dah nak kawin kut tahun nie. Tue sebab good mood. HEHE. Anyway, Ima akan ask her back today if she met her in ofis. Senang skit hati aku. Aku bole pilih either one. Seronok aku rase... at least there is something aku nak happy kan. And I hope I will do well in my studies. I have did before... y not I do it again. Yeaaahhh... bro we can do it. And you better help me triple this time. I am waiting...

1 comment:

Dorapah said...

oit.. keje la.. asyik dok post blog jer...