Thursday, March 12, 2009

For-Bid-Den Part III

Okeh aku mau menyambung bingkasan hati Fatimah Yassin bertajuk For-Bid-Den Part II. Aku setuju dan tidak setuju kata-kata mu bahawa berkawan-kawan lebih serunut dari berkaseh-kaseh. Yes, the best part of kawan-kawan if we got a bunch of friends yang understanding. Be with us whenever we r happy... we r sad. That is very true. Tetapi bukan semua semua mereka 'available' kan setiap masa. Itu lah masanya kaseh-kaseh itu berada disamping kita. Dan amat jarang untuk mendapat kaseh-kaseh yang seperti kawan-kawan dahulunya. Mungkin 'feeling' sudah bertukar? Mungkin...

Sesuatu yang sukar kita dapat atau yang memang tak boleh didapat itulah benda yang kita mahukan semahu mahunya. Kejam kan perasaan manusia ini. Sukar untuk dimengerti... Kepada sahabatku 'aku yang ensem' kita sebenarnya harus sama-sama menentang arus gelombang perasaan yang semakin menikam kalbu. Adus.. penin pulak memikirkan ayat-ayat syahdu nie. Ahahahaha. Be strong... insyallah kamu akan berjaya... buktikan pada mereka-mereka kamu jua boleh berjaya.

p/s: Pulang ke tempat asal mu ya... temankan aku?

2 comments:

Anonymous said...

Aku terharu and actually aku pun ada baca petikan tu. Be Strong and kembali ke tempat asal. aku akan kembali...

**Cik Dorapah.. jom belanja makan briani***

Dorapah said...

aku yg ensem.. nak belanja tade hal.. tapi turun KL la..boleh kita duduk bersama ngan mengutuk sipeh nih..