Saturday, March 21, 2009

Sahabat II

Hari nie ader diskusi untuk group assignment di sekolah. Aku hanye briefly jek buat preparation sebab aku blur2. Begitu juga sahabat baikku. So... seperti yang dirancang kami berdiskusi bersama beberapa rakan yang lain. Okey... sbnarnye main point aku rase kagum jap ngan sahabatku ini. Tapi tak mau bagitau dier.. sebab seperti yang aku tahu... dier akan menunjukkan kepoyoan dier. (Tapi bukan cam Lily ok ... ahahahaha. oooppsss tercakap pasal kawan baik dem paten lak.. akakaka). Sebab aper aku kagum sebab dier selalu mengisi kekosongan yang ada pada aku nie. Maksudnyer kalau aku terer bab nie.. aku yang akan buat. Kalau dier terer sesatu benda ny.. dier yang akan buat. Its like we complement each others. Even though mcm slalu jek akan bergadoh pasal tah ape ape sebabnyer... tapi end up... it will be as normal as before. That is why we always do anything together. Tak kisah lah orang nak cakap aper. Aku pedulik ape... aku punye suker ah. Ader aku kisah (nada ala ala Azwan Ali). Seriouss.. kalau dengan orang lain.. for sure we are not goin to talk after that. Just wanna say thanks for everything my bro.... God Bless You...

1 comment:

Anonymous said...

huhuhhu.. takut nak komen yg ni.. ngerii ooooo