Saturday, March 14, 2009

... nice smells ...

.... ari nie memakai pakaian yang agak SEMART ke ofis sebab ader photo session. Aku nye emea manager dengan best nak beramah mesra ngan aku.

Manager : Pehh... u nampak comel ari ny
Peh : *smiling terpaksa*
Manager : ooohh... patut larr amik half day. nak nampak fresh kan.. ooppss... ader photo session jap lagy kan
Peh : *aku tak siap powerpoint aku lagy bangang.. esok nak present*. Eehh.. takde la.. i x siap lagy assignment esok nak kena present.
Manager : ooohh.. kantoi. Nak present esok buat last minute.
Peh : *lepuk gak kang.. aku dah start lama dah*. Tak larr... i nak edit sikit2 aper yang patut.

******** seketika kemudian... lalu seorang chinese gurl belakang aku ************

Gurl : hey... u are using Giorgio Armani perfume is it?
Peh : *smiling* yaaa?
Gurl : I like the smell. It is the best among that brand.
Peh : oohh ya... it is..
Gurl : nice smells... good choice for u.. c u around..
Peh : *smiling*... c u around...


7 comments:

Anonymous said...

ermm ini dah jadi cerita masuk lift tekan sendiri..kuikuikui

Pehchai said...

kalau dah takde orang kat situ. mestilah kena tekan. Takkan dier leh terus naik kat tingkat 12.

Anonymous said...

betul jugak kan. takkan nak biar jer sampai tingkat 12.. aku sokong ko. jap aku nak masuk lift jap.. nak tekan sendiri..kuikuikui

FATENEDAN said...

perluuuuuuuuuuuuuuuuu sgt..

br kene puji dh kembang sehari..kalo kene ciom aku rasa mau melmbong..

wahahahhaha..

*pasni ai nk buat entri ade org perli i diet la..eh!mcm dh ada..tape..ai buat entry lain..ahahhaha..=p

Pehchai said...

Tak nak dengar kata kata orang jeles. akakakaka

Dorapah said...

Aku tak bau pun !!!!!

Pehchai said...

Boleh.. meh cioom aku cepat. dapat la bau tu... akakakaka